Post by torisrefespho on Feb 17, 2022 23:58:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ AFC - avaruusampuja ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AFC - avaruusampuja IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi lisää resursseja ▞▞▞
▞▞▞ AFC - avaruusampuja 2022 version ▞▞▞
Hei, erittäin hyvä peli, onnittelut! Minulla on ongelma, olen kehittänyt kaksi veli-bottia A:lle näillä sinisillä kiteillä ja sitten kun aloitin pelin, evoluutio on mennyt, sitä ei mielestäni tallennettu kunnolla, mutta kristallien kuluminen tehtiin, he oli kuin 200. Tämä on Google Play -tilini, johon kirjauduin sisään. Tervehdys.
Yksi parhaista alien-ampujista. Kaikki tästä helmistä on järkevää ja tehokasta. Kokeile!!.
Hauska peli. PVP voi joskus olla ärsyttävää, kun joudut odottamaan lisää vihollisia ilmaantuessa, kun vastustajasi kerää pisteitä. Minulla on ollut enemmän kuin muutama ottelu, joissa ajastimessa oli jäljellä 10-15 sekuntia, olin edellä, mutta en saanut enää vihollisia ampumaan ja vastustaja pääsi tulemaan...
Ensinnäkin, jätä huomioimatta tähtiluokitus pelattavuuden kannalta. Tämä on helposti yksi parhaista retro-avaruusräiskintäpeleistä, joita olen pelannut, mikä tuo tasapainon haasteeseen ja pelaajavoimaan. Tässä on rehellinen arvio: hyvä – tasapainoinen pelattavuus ja helmien hankkiminen ilman oikeaa rahaa. huonot - mainokset. Kirjaimellisesti kaikki muut toimet kuin mainoksen sulkeminen avaa mainoksen. Ne ovat enemmän kuin hieman ylivoimaisia, joten annoin tälle sovellukselle 3 tähteä.
nn
Olen rento pelaaja sanan jokaisessa merkityksessä. Tämä peli on ollut minulle hauska jonkin aikaa, mutta nyt inhoan sitä. Et voi kehittää laivojasi, ellet voita useita kierroksia Argo Arenalla.Pelaajat, joita vastaan pelaat areenalla, ovat HARDCORE. En voinut voittaa heitä vastaan pelastaakseni kirjaimellisen henkeni. Lisäksi menetät tuhansia pitonappuloita joka kerta kun häviät. Toivon todella, että joku voisi tehdä tämän kaltaisen avaruusampujan, joka ei tyrmää, ja kaksikymmentäkaksi voit kuolla.
Hienoa grafiikkaa.. Sopii ajanviettoon.. Uusia tasoja odotellessa..
fantastinen peli
Lumberwhack: Defend the Wild 액션 gnh
erittäin mukava
laji: Pelihalli. Versio: 2.56.2.2 ... App Lightning Fighter 2 luotiin Uwan Co., Ltd. Mobile Developer Pelihalli luokkaan. ... ladata AFC - avaruusampuja apk
AFC – kosminė šaudyklė Žaid. automat. wghb
näyttää olevan mukava grafiikka, mutta mainosten taso työnnetty liian ärsyttävää.. poistettu
Liian paljon mainostaa, melkein jokainen klikkaus
ADS, mainoksia ja lisää mainoksia. Tämä ei ole peli, se on vain mainoksia, joiden välissä on vähän ampumista.
pitää siitä
Pyysit minua kirjoittamaan sen liian aikaisin.
Se on upein peli. se on yksi hienoimmista peleistä Play-kaupassa. Sen grafiikka on kiehtovaa. Nauti tästä fantastisesta pelistä.
AFC - Space Shooter آرکیڈ uksh
AFC - Space Shooter آرکیڈ jqt
Se tarvitsee pari QoL-parannusta, kuten tavoiteetäisyyden osoittimet ja intuitiivisemman HUD:n, ja kirjoitus on aivan järjetöntä
Liian paljon mainoksia. Korjaa tämä, niin sinulla voi olla jotain.
AFC space shooter on fantastinen nautinnollinen peli. Siinä on ihania ominaisuuksia, ja nautin siitä ampumisesta. Pidän siitä, että pelaaminen on niin paljon helpompaa. Se on hyvä ja viihdyttävä peli Play Storessa. Pidän siitä kovasti. Sen grafiikka on hyvin suunniteltu. Se on erittäin helppo pelata.
Jippii
goodd apppppp
AFC space shooter on erittäin hyvä peli. Olen pelien ystävä. Kokeilen kaikkia uusimpia pelejä. Tämä on erittäin mielenkiintoinen ja niin hauska peli. Tämä on yksi parhaista peleistä, joita olen tällä hetkellä pelannut.
Vain mainoksia
Liikaa mainoksia. Joka kerta kun vaihdat näyttöä, saat mainoksen. Voisi muuten olla ihan kelvollinen peli.
Pakotetut lisäykset, PvP tulee jatkuvasti esiin ja pakottaa minut vastaamaan, kun yritän tehdä jotain muuta. Asennuksen poistaminen, ei ajan arvoista.
Hyvä
Saatat antaa sinulle pari viimeistä tähteä, jos lisäät ominaisuuden, joka hylkää automaattisesti PVP-pyynnöt. En voi saada peliaikaa, koska olen niin pommitettu PVP-pyynnöistä, lisää tämä ominaisuus.
AFC - Space Shooter آرکید skhx
Pidin sitä 10 minuuttia ennen asennuksen poistamista.
Afc - space shutar -peli on ihmeitä täynnä oleva ja hämmästyttävä peli. Pidän todella tästä pelistä, koska tämä peliominaisuus on hyvin yksinkertainen. sitä on helppo pelata # Pidän tästä pelistä.
Tämä peli on ok
Sushil maurya Sushil maurya
aika kuluu
Vihaan sitä ei hauskaa
ei toistaiseksi huono peli
tämä peli huijaa jokaista pelaajaa jäljittelemällä SKY FORCE:n esittelyä. Tämä on "maksa voittoon" -peli...alkuperäisen "pelaa voittoon" -tyyppisen pelin sijaan...
AFC - avaruusampuja · Dragon Blaze classic ladata APK ilmaiseksi Dragon Blaze classic · Aqua Galaxy Attack Shooter ladata APK ilmaiseksi
Vau kuinka paljon mainoksia! Peli on kuin minkä tahansa muun avaruusräiskintäpelin, eikä niissä ole jatkuvia mainoksia. Mainokset eivät ole etujen saamiseksi, on vain mainoksia, kun navigoit näytöillä. Kamalaa!
Melko hauskaa, nopeatempoista pelihallitoimintaa, jossa kunnioitetaan (esim. vihollisalusten muodostumista) vanhan koulun klassikoille, kuten Space Invadersille ja Galagalle. Roskapostimainokset ostaa jotain parin vaiheen välein on ärsyttävää. Avaa toimitukset ja päivitykset tavallisella toistolla. Aluksesi tuhotaan yhdellä iskulla...
Sen selkeä peli on edelleen ahne, ur kaipaat edelleen muutaman sadan punnan kaikista laivoista, olet selvästi mielisairas ja ei oikein päässä. Miten voit perustella nuo hinnat, peli ei todellakaan ole sen arvoinen. Vielä enemmän ahneita kehittäjiä, jotka haluavat vain sokeasti ryöstää ihmisiä.
huono